Fundació Clínic per a la Recerca Biomèdica

Correo electrónico:
fclinic@clinic.ub.es

Activitats * Docència

L’Hospital Clínic duu a terme activitats de docència rellevants de pre- i postgrau, inclosa la formació de metges residents i la formació contínua del personal de plantilla. Convé destacar la vinculació amb la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona.

• A través dels seus professionals, desenvolupa també una oferta externa de formació que pot ser facilitada i organitzada sota la marca Aula Clínic.
  • forumclínic és una col·lecció de materials d’informació sanitària sobre malalties de llarga duració, dirigida als pacients i els seus familiars en format audiovisual. Per ampliar la informació, visiti el web http://www.forumclinic.org.

Actualizada el 17/10/2016