Oficina de Gestió de la Innovació
e-mail: elisenda.vendrell@idibaps.org

Activitats * Innovació

Innovació

Innovem a través de la transferència tecnològica...

... identificar, avaluar, protegir, valorar i comercialitzar la propietat intel·lectual (industrial) generada pels grups d'investigació IDIBAPS.

Els sistemes de protecció de propietat industrial o intel·lectual permeten la protecció eficaç de la majoria dels resultats de la investigació biomèdica duta a terme en la Fundació Clínic.

La Fundació Clínic ha inclòs la protecció dels resultats de la investigació en els seus objectius estratègics, i es proposa dur a terme un programa per impulsar la seva transferència a la societat, a causa dels avantatges que suposa, tant per als seus grups de recerca com per a la investigació en el Corporació Sanitària Clinic, i finalment per a la societat a què ha de donar últimament servei.

Si un investigador del Hospital Clínic de Barcelona sospita que podria tenir una idea susceptible de ser protegida, ha de posar-se en contacte amb el responsable de l'Oficina de Gestió de la Innovació

MINECO Cofinançament del Subprograma de Apoyo a la Función Transferencia en Centros de Investigación – INNCIDE (Ref: OTR-2011-0245)

¿Mi investigación puede
tener algún valor comercial?

Nombre de contacto*
Categoria*