Activitats * Recerca * Edifici CEK

L’edifici CEK (Centre Esther Koplowitz) és el nou edifici, propietat de la Fundació Clínic, dedicat exclusivament a la recerca biomèdica, on els part dels investigadors del CRESIB i l’IDIBAPS estan desenvolupant tot el seu potencial científic.

Inaugurat a l’octubre de 2010, aquest ambiciós projecte va ser possible gràcies a la generositat de la Fundació Esther Koplowitz. La construcció d'aquest edifici, iniciada el febrer de 2008, significa el mecenatge més important a la recerca científica fet a Espanya, i un dels més importants d'Europa.

L'edifici té una superfície total construïda de 13.950 m2 de la que uns 9.200 m2 estan destinats a la recerca biomèdica i ocupa una parcel·la de 3.000 m2 situada al carrer Rosselló (entre els carrers Urgell i Villarroel).

Amb una façana de 41 metres i una profunditat edificada de 25 metres, els 2.000 m2 no edificats han estat cedits a l’Ajuntament de Barcelona pel seu ús públic: els jardins Beatriu de Pinòs-Milany.

Les plantes -2 i -3 de l’edifici CEK ubiquen un Pàrquing públic, gestionat per l’empresa EMPARK, amb 139 places per a cotxes i 16 places per a motos. L’entrada al Pàrquing s’efectua pel mateix carrer Rosselló nº 149-153.

Actualizada el 14/02/2017

Actualizado el DATE por USER.