Oficina de Gestió de la Recerca

ijimene1@clinic.ub.es

Cartera de serveis * Gestió de la Recerca

Oficina de Gestió de la Recerca

L’Oficina de Gestió de la Recerca de la Fundació Clínic assessora a investigadors de l’IDIBAPS i de l’Hospital Clínic i als finançadors amb l’objectiu d’assolir que els projectes de recerca i de docència es gestionen de manera eficient. En concret, l’Oficina de Gestió de la Recerca cerca informació sobre les modalitats de finançament; assessora, tramita i dona suport als investigadors per a l’obtenció de recursos econòmics per dur a terme els seus projectes d’investigació en l’àmbit competitiu i privat, nacional i internacional.

Les tasques de l’Oficina de Gestió de la Recerca són les següents:

• Cerca i difusió de convocatòries d’ajuts del FP7, convocatòries internacionals, convocatòries nacionals destinades a la recerca.
  • Orientació als investigadors sobre la preparació de propostes i consorcis.
  • Orientació als Investigadors sobre la preparació de propostes d’ajuts destinats a projectes de recerca i a la contractació d’investigadors.
  • Suport a la redacció dels apartats de la proposta referents a l’entitat, a la gestió i al pressupost.
  • Seguiment administratiu dels ajuts d’àmbit internacional (esmenes, pròrrogues, etc).
  • Tràmit dels contractes o convenis de col•laboració amb entitats privades per a dur a terme projectes de recerca i de docència.
  • Tràmit dels convenis de mecenatge.
  • Tràmit de la formalització dels contractes d’assajos clínics.
  • Gestió administrativa dels contractes i convenis de docència.

Està dividida en tres Unitats: Projectes Europeus i Internacionals, Projectes Nacionals i Contractes privats, assajos clínics i mecenatges. Per a més informació http://web.fundacioclinic.org/Default.aspx?tabid=542#OGINV

Unitat de Seguiment Econòmic de Projectes

L’Unitat de Seguiment Econòmic de Projectes(USEP) del Departament d’Economia i Finances de la Fundació Clínic gestiona els recursos econòmics dels projectes de recerca i innovació de la Fundació i l’IDIBAPS.

Les tasques de la USEP són les següents:

• Assessorament a l’investigador en l’aprofitament i gestió eficaç dels seus recursos econòmics.
  • Seguiment econòmic dels projectes de recerca i d’innovació.
  • Elaboració de les memòries i les justificacions econòmiques dels projectes.
  • Sol·licitud de pròrrogues i canvis de partides de projectes.
  • Gestió de les auditories econòmiques dels projectes.
  • Consultes econòmiques amb els finançadors.

Unitat de Seguiment i justificació d'ajuts de Recursos Humans

L’Unitat de Seguiment i justificació d'ajuts de Recursos Humans (USRH) forma part del Departament de Recursos Humans de la Fundació Clínic i gestiona els ajuts concedits de Recursos Humans dels investigadors de l’IDIBAPS i de l’Hospital Clínic.

Les tasques de la USRH són les següents:

• Seguiment, justificació i tancament dels ajuts concedits per a la contractació de d’investigadors i tècnics de suport a la recerca.
  • Gestió d’esmenes i canvis administratius relatius a aquests ajuts.
  • Gestió d’auditories econòmiques d’aquests projectes.
  • Assessorament al beneficiari de l’ajut.