Colabora * Desgrava

La teva aportació desgrava!

Informació fiscal

La Fundació Clínic està a l'ampara de l'article 16  de la llei 49/2002 de "règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge" i les donacions rebudes es poden beneficiar dels incentius fiscals que estableix aquesta llei.

La teva aportació, per tant, pots deduïrla a la declaración de la Renda o de Societats.

Recorda que per poder obtenir el teu certifical fiscal és imprescindible que ens hagis facilitat el teu nom o raó social, DNI o NIF i domicili.

Si has fet donacions durant l'any, vols beneficiar-te d'aquests aventatges i encara no ens has facilitat les teves dades, fes-ho abans del 31 de desembre.

Règim de desgravacions a partir del 2016 (no aplicables al País Vasc i Navarra):

Donant

Donació

Deducció

Persona
física

Fins a 150€*

75%

> 150€

30%

Donacions a la mateixa entitat durant, com a mínim, 3 anys **

35%

Persona
Jurídica

Donacions en general

35%

Donacions a la mateixa entitat durant, com a mínim, 3 anys**

40%

* Els primers 150€ que donis a l'any (a una o mes entitats) desgraven un 75%,  la
 resta un 30%

** Si col·labores durant tres anys o més amb la mateixa entitat, amb import igual o superior a l'ultim
exercici, desgravaras el 35% a partir dels 150 primers euros si ets partitular, el 40% si ets una empresa

Limit de deducció, 10% de la base liquidable

Puc desgravar fiscalment els donatius realitzats?

Si, els donatius a la Fundació Cínic desgraven a la Declaració de la Renda mitjançat el corresponent certificat de donatiu

Quines dades he de facilitar per desgravar?

Per desgravar són imprescindibles les següents dades: nom, cognom NIF i domicili; sent recomanable tambè un teléfon de contacte i el correu electrònic.

Com puc obtener el meu certificat de donatiu?

Si ens has facilitat totes les dades, nosaltres te'l farem arribar a casa o al correu electronic que ens hagis facilitat.

Tambè pots sol·licitar-lo via mail a:

Si tens algun dubte, contacta amb nosaltres

93 227 54 00 (4335)

Actualizado el DATE por USER.