Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

05/12/2018 17:05:27 Blog del Clínic
Identificades 40 noves variants genètiques implicades en la predisposició al càncer colorectal.
05/12/2018 13:34:32 Blog del Clínic
Quatre professionals de Clínic, IDIBAPS i CAPSBE reben el premi Excel·lència Professional del COMB 2018.
04/12/2018 15:51:54 Blog del Clínic
Granollers tindrà un centre de radioteràpia que aproparà el tractament als pacients de càncer de Vallès Oriental, Osona i eix de la C17 i que dependrà de l'Hospital Clínic.
04/12/2018 10:39:19 Blog del Clínic
PortalCLÍNIC compta amb més de 70 continguts entre malalties, procediments i proves i temes relacionats amb la cura de la salut, i 326 vídeos de professionals i pacients.
Lliurament de premis del segon concurs de fotografia de l’IDIBAPS
03/12/2018 11:40:10 Blog del Clínic
Lliurament de premis del segon concurs de fotografia de l'IDIBAPS.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: