Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Els astròcits juguen un paper clau en la supervivència de les neurones
20/02/2019 16:26:14 Blog del Clínic
Els astròcits juguen un paper clau en la supervivencia de les neurones
Generen mini-ronyons vascularitzats a partir de cèl·lules mare humanes
19/02/2019 13:35:50 Blog del Clínic
Generen mini-ronyons vascularitzats a partir de cèl·lules mare humanes.
El Clínic rep dos nous reconeixements de la Societat Espanyola de Cardiologia
18/02/2019 10:46:46 Blog del Clínic
El Clínic rep dos nous reconeixements de la Societat Espanyola de Cardiologia.
14/02/2019 15:11:16 Blog del Clínic
Professionals de l’IDIBAPS faran xerrades a centres educatius durant la Setmana mundial del cervell.
05/02/2019 15:45:34 Blog del Clínic
La Xarxa 5G de Vodafone connectarà a cirurgians al voltant del món en un projecte pioner en telemedicina.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 11/12/2018