Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Musclos solidaris a La Maroteca
15/02/2018 12:36:15 Blog del Clínic
El Restaurant La Maroteca ja porta gairebé dos anys donant 1 euro al Projecte Pulmó del Clínic per cada plat de musclos servit o quilo venut.
Identifiquen una proteïna inhibidora de la resistència a la radioteràpia en el glioblastoma
15/02/2018 09:59:35 Blog del Clínic
Investigadors de l’IDIBAPS lideren un estudi en el que demostren la implicació d’una proteïna en la radioresistència de les cèl·lules tumorals del glioblastoma.
Nous resultats apunten a la necessitat de modificar l’actual estratègia per a l’erradicació del pian
08/02/2018 10:13:45 Blog del Clínic
Un estudi publicat a The Lancet demostra que l'actual estratègia de l'OMS és insuficient per erradicar el pian i confirma l'aparició de resistències a l'antibiòtic.
El Clínic, Sant Joan de Deu i la UB signen un acord amb el Barça per promoure la Medicina de l’Esport
06/02/2018 16:53:50 Blog del Clínic
El Clínic, Sant Joan de Déu i la UB signen un acord amb el Barça per promoure la Medicina de l’Esport
L’IDIBAPS-Clínic compta amb un nou equip de Ressonància Magnètica 3T
06/02/2018 10:59:50 Blog del Clínic
L’IDIBAPS-Clínic compta amb un nou equip de Ressonància Magnètica 3T.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: