Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

El Clínic e IDIBAPS recogen cuatro premios de Diario Médico a las mejores ideas del 2016
29/11/2016 16:26:14 Bloc del Clínic
(Català) El Clínic i l’IDIBAPS recullen quatre premis de Diario Médico a les millors idees del 2016
El Clínic implantará un nuevo test genómico para predecir la respuesta al tratamiento en cáncer de mama
30/11/2016 09:06:59 Bloc del Clínic
(Català) El Clínic implantarà un nou test genòmic per predir la resposta al tractament en càncer de mama
El Dr. Eduard Vieta, nuevo director científico del CIBERSAM
01/12/2016 15:59:51 Bloc del Clínic
(Català) El Dr. Eduard Vieta, nou director científic del CIBERSAM
Seis profesionales del Clínic, IDIBAPS y CAPSBE, reciben el premio Excelencia Profesional del CoMB 2016
29/11/2016 15:50:27 Bloc del Clínic
(Català) Sis professionals del Clínic, IDIBAPS i CAPSBE, reben el premi Excel·lència Professional del CoMB 2016
The Lancet publica los resultados positivos de un fármaco en cáncer de hígado cuando otras alternativas fallan
07/12/2016 11:37:26 Bloc del Clínic
(Català) The Lancet publica els resultats positius d'un fàrmac en càncer de fetge quan altres alternatives fallen

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 17/10/2016