Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

El Clínic recibe una donación de 50.000 euros destinados a la investigación oncológica
23/09/2016 10:01:22 Bloc del Clínic
(Català) El Clínic rep una donació de 50.000 euros destinats a la recerca oncològica
El Clínic y Bristol-Myers Squibb firman un acuerdo para impulsar la investigación en Inmuno-Oncología
21/09/2016 09:48:03 Bloc del Clínic
(Català) El Clínic i Bristol-Myers Squibb signen un acord per impulsar la recerca en Immuno-Oncologia
El Clínic, sede de un proyecto europeo para enfatizar la formación práctica de las enfermeras
26/09/2016 12:16:57 Bloc del Clínic
(Català) El Clínic, seu d'un projecte europeu per emfatitzar la formació pràctica de les infermeres
El Dr. Àlvar Agustí, nombrado presidente de la iniciativa GOLD para el diagnóstico y tratamiento de la EPOC
26/09/2016 12:16:47 Bloc del Clínic
(Català) El Dr. Àlvar Agustí, nomenat president de la iniciativa GOLD pel diagnòstic i tractament de la MPOC
Investigadores de IDIBAPS identifican una nueva diana terapéutica en cáncer de hígado
27/09/2016 12:01:07 Bloc del Clínic
(Català) Investigadors d’IDIBAPS identifiquen una nova diana terapèutica en càncer de fetge

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 30/06/2016