Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Experts del Clínic participen en l’informe 2017 de GOLD sobre la MPOC
29/04/2017 12:32:56 Blog del Clínic
S'ha publicat recentment l’informe 2017 del Global Strategy for the Diagnosis, Management and Prevention of Chronic Obstructive Lung Disease (GOLD) per al tractament de la Malaltia Pulmonar Obstructiva Crónica (MPOC), en el que hi han participat activament el Dr. Àlvar Agustí, del servei de Pneumologia de l'Institut Clínic Respiratori, actual president del comitè de direcció i membre del comitè cientìfic de GOLD, i el Dr. Robert Rodríguez Roisin, professor emèrit de la Universitat de Barcelona i membre del comitè científic d'aquesta organització.
El Clínic aplica un programa de prehabilitació que redueix al 50% les complicacions post-quirúrgiques en pacients d’alt risc
28/04/2017 15:39:59 Blog del Clínic
l’Hospital Clínic de Barcelona ha posat en marxa a nivell assistencial un programa de prehabilitació per reduir les complicacions despres d’una cirurgia.
Lliurament dels ajuts del Pla Estratègic de Recerca i Innovació en Salut (PERIS) 2016-2020
27/04/2017 15:56:17 Blog del Clínic
Ahir es va fer entrega dels ajuts del Pla Estratègic de Recerca i Innovació en Salut en un acte a l’Auditori presidit pel conseller de Salut, Antoni Comin.
Investigadors del Clínic-IDIBAPS revisen el coneixement actual sobre encefalitis autoimmunes
24/04/2017 14:36:15 Blog del Clínic
Investigadors del Clínic i l’IDIBAPS revisen el coneixement que existeix sobre les 16 encefalitis autoimmunes que estan descrites.
21/04/2017 11:13:06 Blog del Clínic
Pere Santamaria recull el segon premi a la VII edició dels guardons “Vanguardia de la Ciència”.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 14/02/2017