Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

L’Hospital Clínic utilitza la impressió 3D per planificar intervencions neuroradiòlgiques i minimitzar riscos
19/07/2017 09:52:05 Blog del Clínic
El Clínic acull la I Jornada sobre Nevus congènit gegant
18/07/2017 12:27:29 Blog del Clínic
Cristina Carrera, Susana Puig i Joan A. Puig-Butillè de l'Hospital Clínic van organitzar la I Jornada Multidisciplinar de Nevus congènit Gegant.
Un estudi ISGlobal-Obra Social “La Caixa” posa en dubte la validesa de classificar la MPOC en subgrups definits
18/07/2017 11:58:34 Blog del Clínic
Un gran estudi amb múltiples cohorts revela que la classificació de la Malaltia Pulmonar Obstructiva Crònica (MPOC) en subgrups mútuament excloents és poc reproduïble entre diferents cohorts de pacients, i que la MPOC es caracteritza millor per un espectre continu de manifestacions que poden coexistir en la mateixa persona.
Barcelona i Madrid s’alien en un programa de seminaris científics d’excel·lència en Hepatologia
17/07/2017 11:58:52 Blog del Clínic
L'IiSGM de Madrid i l'IDIBAPS de Barcelona creen un programa conjunt de seminaris científics en hepatologia.
Transplant Biomedicals, premi a la millor iniciativa empresarial
14/07/2017 09:53:06 Blog del Clínic
Transplant Biomedicals, premi a la millor iniciativa empresarial.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: