Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

El Clínic incorpora la litotrícia làser amb endoscopi digital ultrafi per a la coledocolitiasi
24/02/2017 11:18:43 Blog del Clínic
El Clínic incorpora la litotricia làser amb endoscopi digital ultrafi per a la coledocolitiasi
El 40% de les pacients amb càncer de mama HER2 + podria ser tractat amb teràpies biològiques sense necessitat de quimioteràpia
24/02/2017 10:31:14 Blog del Clínic
Fins a un 40% de les dones amb càncer de mama HER2 + podria evitar la quimioteràpia gràcies a un test genòmic que analitza l'expressió de 50 gens del tumor.
Les visites escolars tornen a l’IDIBAPS
23/02/2017 14:38:38 Blog del Clínic
Alumnes de l’Institut d’Educació Secundària Secretari Coloma han visitat les instal·lacions del CEK per descobrir de primera mà la recerca que es fa a l’IDIBAPS.
El CAPSBE s’incorpora a S.O.S. Refugiats
23/02/2017 12:58:13 Blog del Clínic
El CAPSBE s'incorpora a S.O.S. Refugiats
Noves Guies Europees per al Maneig de la Patologia de l’Aorta Toràcica Descendent, amb participació del Clínic
23/02/2017 09:22:40 Blog del Clínic
El Dr. Vicenç Riambau, cap de Secció de Cirurgia Vascular de l'ICCV, ha estat el coordinador del comitè d'experts de la ESVS que ha elaborat les noves Guies Europees de Pràctica Clínica sobre el Maneig de la Patologia de l'Aorta Toràcica.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 14/02/2017