Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Una nova combinació d’antibiòtics permet tractar el 60% de les pneumònies hospitalàries
16/12/2017 00:00:02 Blog del Clínic
Identificada una proteïna del sistema immunitari que ajuda a les cèl·lules canceroses en la progressió dels tumors
14/12/2017 10:09:20 Blog del Clínic
12/12/2017 12:58:53 Blog del Clínic
Barcelona Liver Bioservices, una spin-off de l’IDIBAPS per al disseny i desenvolupament d’estudis pre-clínics en malalties hepàtiques.
Les direccions de Sistemes d’Informació i d’Infraestructures i Enginyeria Biomèdica implanten el nou wifi
11/12/2017 09:30:50 Blog del Clínic
Les direccions de Sistemes d'Informació i d'Infraestructures i Enginyeria Biomèdica implanten el nou wifi
El redisseny d’una tècnica d’edició genètica permet crear una eina de medicina de precisió que no danya l’ADN
07/12/2017 18:10:56 Blog del Clínic
Científics del Salk Institute han creat una nova versió de la tecnologia d'edició del genoma CRISPR/Cas9 que permet activar gens sense crear ruptures en l'ADN.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: