Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

El Clínic treballa en la millora de la comunicació al pacient, familiar o cuidador, i en la formació als professionals
20/10/2017 13:02:44 Blog del Clínic
Continua la feina engegada pel Projecte Transversal en Informació i Educació Terapèutica, en el què professionals de diferents àmbits de l’hospital i també d’atenció primària estan treballant en la millora de la informació que es facilita als pacients, familiars o cuidadors, així com en la millora dels programes d’educació terapèutica.
La microbiota regula la resposta immunitària de l’organisme enfront la malaltia inflamatòria intestinal
19/10/2017 18:05:16 Blog del Clínic
La microbiota regula la resposta immunitària de l'organisme enfront la malaltia inflamatòria intestinal.
Núria Bargalló, Premi SERAM 2017 a la recerca en radiologia
16/10/2017 14:42:42 Blog del Clínic
La Dra. Núria Bargalló, consultora sènior del servei de Radiodiagnòstic (secció de Neuroradiologia) i coordinadora de la Plataforma d’Imatge per Ressonància Magnètica (RM) de l’IDIBAPS, és notícia per haver estat distingida amb el “Premio a la Investigación en Radiología 2017” que concedeix la Sociedad Española de Radiología Médica (SERAM)
El Clínic rep la certificació de la Norma UNE 179008 de Sistemes de Gestió de la Qualitat per les Unitats de Trasplantament Hepàtic
16/10/2017 12:31:07 Blog del Clínic
El Programa de Trasplantament Hepàtic ha estat recertificat amb la Norma ISO 9001/2015 i també ha aconseguit la primera certificació de la Norma UNE 179008 de Sistemes de Gestió de la Qualitat per les Unitats de Trasplantament Hepàtic.
Elías Campo ingressa a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya
09/10/2017 13:19:15 Blog del Clínic
Elías Campo ingressa a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: