Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Generalitat i Ajuntament de Barcelona reconeixen els sanitaris que van atendre els ferits del 17-A
22/09/2017 11:06:53 Blog del Clínic
Generalitat i Ajuntament de Barcelona reconeixen els sanitaris que van atendre els ferits el 17-A
22/09/2017 09:00:01 Blog del Clínic
Desxifren nous mecanismes per combatre la inflamació crònica en artritis reumatoide.
Aleix Prat rep el Premi Jóvenes Investigadores de la Fundación AstraZeneca
21/09/2017 12:33:37 Blog del Clínic
Aleix Prat rep el Premi Jóvenes Investigadores de la Fundación AstraZeneca.
El Clínic certifica la seva Unitat d’Atenció Integral de Malaltia Inflamatòria Intestinal
19/09/2017 16:10:37 Blog del Clínic
La Unitat d'Atenció Integral de pacients amb malaltia inflamatòria intestinal de l'Hospital Clínic de Barcelona ha obtingut la certificació de qualitat de la Fundació Ad Qualitatem.
Un tipus d’immunoteràpia és eficaç per prevenir les recaigudes en melanoma avançat
13/09/2017 11:53:18 Blog del Clínic
La Dra. Ana Arance participa en un estudi que demostra que n tipus d'immunoteràpia és eficaç per prevenir les recaigudes en melanoma avançat

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: