Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

El Clínic viu un Sant Jordi intens
24/04/2018 12:17:03 Blog del Clínic
La Diada de Sant Jordi 2018 es va viure intensament a l’Hospital Clínic de Barcelona. La jornada va començar a primera hora del matí on diversos estudiants del Conservatori del Gran Teatre del Liceu van participar en la ‘Marató de Piano Sant Jordi 2018’ interpretant peces clàssiques al vestíbul principal de l’Hospital. Al mateix vestíbul, s’hi va instal•lar un photocall mitjançant el qual els visitants, pacients i professionals de l’Hospital es podien fer fotos i compartir-les a les xarxes socials amb l’etiqueta #elClinicenamora.
El servei d’ORL del Clínic, al capdavant de la rinologia i l’oncologia de cap i coll a nivell nacional
23/04/2018 08:00:47 Blog del Clínic
Un estudi multicèntric d'àmbit nacional publicat a "Acta Otorrinolaringológica Española" sobre la publicació científica internacional i nacional portada a terme pels serveis d'ORL espanyols durant 2011-2015, mostra que els hospitals que lideren la producció científica són els que tenen associats instituts de recerca biosanitària o de recerca temàtica d'excel·lència.
20/04/2018 16:10:57 Blog del Clínic
SEAT, IrsiCaixa, Hospital Clínic, Universidad de Harvard i ITAE presenten el seu primer estudi científic sobre nutrició i vida saludable.
El Projecte ARI, del Clínic-Hospital Sant Joan de Déu, guanyador del Premi Albert Jovell a la Recerca Social i Científica 2018
20/04/2018 15:31:09 Blog del Clínic
El passat 12 d'abril va tenir lloc a Madrid l'entrega dels Premis Albert Jovell "Historias que crean Historia", guardons que concedeix el Grupo Español de Pacientes con Cáncer (GEPAC) a les persones i entitats que intervenen en la defensa de la qualitat i dels drets dels pacients i els seus familiars.
Felip Burgos codirigeix i coorganitza el Curs Teòrico-Pràctic de Funció Pulmonar de la SOCAP
20/04/2018 14:55:01 Blog del Clínic
Els dies 9 a 25 d'abril s'ofereix a L'Acadèmia-Can Caralleu el "Curs Teòric-Pràctic de Funció Pulmonar" de la Societat Catalana de Pneumologia (SOCAP), organitzat i dirigit pel Dr. Felip Burgos, infermer del Centre de Diagnòstic Respiratori del servei de Pneumologia de Clínic-IDIBAPS i professor associat de la UB, i el Dr. Xavier Muñoz, de l'Hospital Vall d'Hebron.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: