Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

L’IDIBAPS acull el Scientist Training Course sobre recerca en diabetis
17/11/2017 10:22:58 Blog del Clínic
L’IDIBAPS acull el Scientist Training Course, un curs internacional promogut per l'EASD sobre recerca en diabetis i obesitat.
16/11/2017 12:40:45 Blog del Clínic
Vuit investigadors de l’Hospital Clínic-IDIBAPS i la Universitat de Barcelona al rànquing dels millors del món.
Professionals del Clínic participen en el I Congrés SEPAR de Pacients Respiratoris
16/11/2017 11:09:59 Blog del Clínic
15/11/2017 12:26:56 Blog del Clínic
Set professionals del Clínic, IDIBAPS i CAPSBE, reben el premi Excel·lència Professional del CoMB 2017.
El Dr. Manuel Bernal, nomenat catedràtic d’otorinolaringologia de la Universitat de València
15/11/2017 07:42:07 Blog del Clínic
El Rectorat de la Universitat de València ha decidit nomenar catedràtic d’otorinolaringologia el Dr. Manuel Bernal, cap del servei l’Otorinolaringologia del Clínic i investigador de l’IDIBAPS. El reconeixment és fruit de la seva dilatada trajectòria en el camp de l’otorinolaringologia.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: