Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Un nou biomarcador permet predir la resposta a la immunoteràpia en múltiples tipus de càncer
25/09/2018 14:31:04 Blog del Clínic
Investigadors del Clínic-IDIBAPS demostren la capacitat de PD1, un receptor que es troba en els limfòcits, de predir la resposta al tractament amb immunoteràpia independentment del tipus de càncer.
20/09/2018 14:51:25 Blog del Clínic
En el 50è aniversari del Servei d'Hepatologia: El Clínic, únic hospital d’Espanya amb unitats d’alta complexitat específiques per a malalties del fetge.
Obertes les inscripcions del programa “Bojos per la medicina”
20/09/2018 09:17:58 Blog del Clínic
Obertes les inscripcions del programa “Bojos per la medicina”.
20/09/2018 08:58:25 Blog del Clínic
Investigadors de l’IDIBAPS participen en les activitats de divulgació de la Nit Europea de la Recerca.
L’apnea del son podria afavorir el creixement tumoral en edats primerenques
19/09/2018 10:04:22 Blog del Clínic
L’apnea del son podria afavorir el creixement tumoral en edats primerenques.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: