Informació per:
Enllaços:
Compromís de Qualitat

This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify.       Web Mèdica Acreditada. Veure més informació

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Descubren seis genes implicados en el cáncer de colon hereditario
01/09/2014 14:13:36 Bloc del Clínic
(Català) Descobreixen sis gens implicats en el càncer de colon hereditari
Ensayan un dispositivo que detecta las caídas de personas mayores y activa al 061
22/08/2014 10:35:25 Bloc del Clínic
(Català) Assagen un dispositiu que detecta les caigudes de la gent gran i activa el 061
IDIBAPS estrena vídeo institucional
11/08/2014 13:30:17 Bloc del Clínic
(Català) IDIBAPS estrena vídeo institucional
La terapia de rehabilitación cognitiva es clave en el manejo de la esquizofrenia de inicio precoz
29/08/2014 13:47:54 Bloc del Clínic
(Català) La teràpia de rehabilitació cognitiva és clau en el maneig de l'esquizofrènia d'inici precoç
Nuevos modelos 3D para el estudio de la rinosinusitis crónica
31/07/2014 11:06:31 Bloc del Clínic
(Català) Nous models 3D per a l’estudi de la rinosinusitis crònica

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 15/07/2014