Informació per:
Enllaços:
Compromís de Qualitat

This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify.       Web Mèdica Acreditada. Veure més informació

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

El Clínic apuesta por la cirugía robótica para el trasplante de riñón
11/08/2015 12:41:47 Bloc del Clínic
(Català) El Clínic aposta per la cirurgia robòtica per al trasplantament de ronyó
El Clínic, en el proyecto europeo SIMPATHY para la mejora de la polifarmacia y la adherencia de las personas mayores
05/08/2015 12:55:05 Bloc del Clínic
(Català) sEl Clínic, en el projecte europeu SIMPATHY per a la millora de la polifarmàcia i l'adherència de les persones grans
El Dr. Marc Claret recibe una de las Ayudas Fundación BBVA a Investigadores y Creadores Culturales 2015
30/07/2015 15:21:30 Bloc del Clínic
(Català) El Dr. Marc Claret rep un dels Ajuts Fundación BBVA a Investigadors i Creadors Culturals 2015
Investigadores del IDIBAPS elaboran una nueva revisión sobre la neumonía adquirida en la comunidad
13/08/2015 14:47:21 Bloc del Clínic
(Català) Investigadors de l’IDIBAPS elaboren una nova revisió sobre la pneumònia adquirida a la comunitat
Nueva estrategia farmacológica para un tratamiento más rápido y eficaz de la depresión
19/08/2015 11:26:22 Bloc del Clínic
(Català) Nova estratègia farmacològica per a un tractament més ràpid i eficaç de la depressió

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 25/05/2015