Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

El Clínic celebra l’Acte de Comiat de Residents
26/05/2017 16:06:20 Blog del Clínic
El Clínic va celebrar l’Acte de Comiat de residents en el que es van recordar els anys de residència dels professionals que finalitzen la seva especialització.
Gran èxit del XVII Curs Internacional de Cirurgia Endoscòpica Funcional Sinusal (FESS) organitzat per la Unitat de Rinologia
26/05/2017 14:56:27 Blog del Clínic
Organitzat pels doctors Manuel Bernal, Isam Alobid, Joaquim Mullol i Cristóbal Langdon, de la Unitat de Rinologia del servei d'Otorinolaringologia de l'Institut Clínic d'Especialitats Mèdiques i Quirúrgiques (ICEMEQ), el passat mes d'abril va tenir lloc a l'Hospital Clínic-Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona, la XVII edició del Curs Internacional de Cirurgia Endoscòpica Funcional Sinusal (Functional Endoscopic Sinus Surgery, FESS), formació que inclou dissecció en cadàver fresc dels sinus paranasals.
Ramon Estruch, Premi Joan Vivancos al Millor Treball Científic per la Societat Catalano-Balear de Medicina Interna (SCBMI)
26/05/2017 12:55:34 Blog del Clínic
El Dr. Ramon Estruch, consultor sènior del servei de Medicina Interna de l’Institut Clínic de Medicina Interna i Dermatologia (ICMiD), professor associat de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona y membre del Comitè Directiu del CIBER de Fisiopatología de la Obesidad y la Nutrición de l’Instituto de Salud Carlos III, ha estat guardonat amb el Premi Joan Vivancos al Millor Trebal Científic que atorga la Societat Catalanobalear de Medicina Interna (SCBMI) .
Nous perfils genòmics permeten predir resposta a la immunoteràpia en múltiples tipus de càncer
25/05/2017 15:18:28 Blog del Clínic
Un estudi ha identificat nous perfils d’expressió gènica relacionats amb la resposta del sistema immunitari contra les cèl·lules tumorals.
Un article de la revista Circulation destaca la tasca de l’equip d’Endocarditis del Clínic
25/05/2017 11:29:59 Blog del Clínic
Recentment, en un article de la revista Circulation, una de les més prestigioses del món de la Cardiologia, els autors han ressaltat l’excel·lent activitat que des de fa 30 anys porta a terme l’equip d’Endocarditis de l’Hospital Clínic. L’article porta per títol “Surgical Management of Infective Endocarditis complicated by embolic stroke. Practical recommendations for clinicians” i està signat per Bobby Yanagawa, Gosta B. Petterson, Gilbert Habib, Marc Ruel, Gustavo Saposnik, David A. Latter I Subodh Verma.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: