Informació per:
Enllaços:
Compromís de Qualitat

This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify.       Web Mèdica Acreditada. Veure més informació

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

El Clínic lidera las nuevas recomendaciones internacionales para el tratamiento de la Leucemia Linfática Crónica
17/10/2014 10:55:36 Bloc del Clínic
(Català) El Clínic lidera les noves recomanacions internacionals per al tractament de la Leucèmia Limfàtica Crònica
El Dr. Jaume Bosch, nombrado Doctor Honoris Causa por la Universidad de Tolouse
17/10/2014 13:55:19 Bloc del Clínic
(Català) El Dr. Jaume Bosch, nomenat Doctor Honoris Causa per la Universitat de Tolouse
La escritura como herramienta terapéutica, en la Jornada 2014 de gAmis
22/10/2014 16:44:12 Bloc del Clínic
(Català) L'escriptura com a eina terapèutica, en la Jornada de gAmis al Clínic 2014
Se celebra la I Jornada dedicada a los “Amics del Clínic”
23/10/2014 15:47:55 Bloc del Clínic
(Català) Es celebra la I Jornada dedicada als "Amics del Clínic"
Una terapia combinada mejora la supervivencia en pacientes con melanoma metastásico
15/10/2014 16:31:22 Bloc del Clínic
(Català) Una teràpia combinada millora la supervivència en pacients amb melanoma metastàsic

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 15/07/2014