Informació per:
Enllaços:
Compromís de Qualitat

This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify.       Web Mèdica Acreditada. Veure més informació

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

El Clínic implanta una nueva técnica poco invasiva para pacientes con insuficiencia cardiaca
05/09/2014 15:16:00 Bloc del Clínic
(Català) El Clínic implanta una nova tècnica poc invasiva per a pacients amb insuficiència cardíaca
El uso de corticoides inhalados no previene las agudizaciones en pacientes con EPOC avanzada estable
10/09/2014 10:35:32 Bloc del Clínic
(Català) L'ús de corticoides inhalats no evita les aguditzacions en pacients amb MPOC avançada estable
Presentación del canal de cirugía avanzada AIS Channel en el Ayuntamiento de Barcelona
05/09/2014 15:44:25 Bloc del Clínic
(Català) Presentació del canal de cirurgia avançada AIS Channel a l’Ajuntament de Barcelona
Se inaugura el Campus Clínic-UB del Instituto de Investigación Josep Carreras
08/09/2014 10:29:30 Bloc del Clínic
(Català) S’inaugura el Campus Clínic-UB de l’Institut de Recerca Josep Carreras
Se presenta una técnica revolucionaria que permite medir la madurez de los pulmones del feto con una simple ecografía
16/09/2014 13:05:17 Bloc del Clínic
(Català) Es presenta una tècnica revolucionària que permet mesurar la maduresa dels pulmons del fetus amb una simple ecografia

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 15/07/2014