Informació per:
Enllaços:
Compromís de Qualitat

This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify.       Web Mèdica Acreditada. Veure més informació

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Apagones en la corteza cerebral explican el comportamiento en red de las neuronas
03/03/2015 11:47:32 Bloc del Clínic
(Català) Apagades en l'escorça cerebral expliquen el comportament en xarxa de les neurones
El uso de antiinflamatorios reduce de forma significativa el fallo en el tratamiento en neumonía grave
17/02/2015 17:46:18 Bloc del Clínic
(Català) L'ús d'antiinflamatoris redueix de forma significativa el fracàs en el tractament en pneumònia greu
ISGlobal pone en marcha una bolsa de trabajo y voluntariado para profesionales de la salud global
26/02/2015 15:30:40 Bloc del Clínic
(Català) ISGlobal crea una borsa de treball i voluntariat per a professionals de la salut global
Nuevo algoritmo para una nueva definición dinámica de la insuficiencia renal aguda en pacientes con cirrosis
23/02/2015 11:08:54 Bloc del Clínic
(Català) Nou algorisme per a una nova definició dinàmica de la insuficiència renal aguda en pacients amb cirrosi
Un estudio muestra la eficacia de la estrategia de la OMS para erradicar la enfermedad de pian en 2020
19/02/2015 09:42:18 Bloc del Clínic
(Català) Un estudi mostra l'eficàcia de l'estratègia de l'OMS per eradicar la malaltia de pian el 2020

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 21/01/2015