Informació per:
Enllaços:
Compromís de Qualitat

This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify.       Web Mèdica Acreditada. Veure més informació

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Eduard Vieta, doctor “Honoris Causa” por la Universidad de Valencia (UV)
29/07/2015 13:52:06 Bloc del Clínic
(Català) Eduard Vieta, doctor "Honoris Causa" per la Universitat de València (UV)
El desarrollo normal de los pulmones en los primeros años de vida es clave para evitar la Enfermedad Pulmonar Obstructiva Crónica
20/07/2015 13:36:02 Bloc del Clínic
(Català) El desenvolupament normal dels pulmons en els primers anys de vida és clau per evitar la Malaltia Pulmonar Obstructiva Crònica
El Govern autoriza la creación del consorcio público del Hospital Clínic de Barcelona
14/07/2015 15:34:25 Bloc del Clínic
(Català) El Govern autoritza la creació del consorci públic de l’Hospital Clínic de Barcelona
Mutaciones en el lado oscuro del genoma causan leucemia
22/07/2015 20:00:23 Bloc del Clínic
(Català) Mutacions en la zona fosca del genoma causen leucèmia
Se gradúa la 3ª promoción del máster de Endoscopia Digestiva Avanzada Diagnóstica y Terapéutica
22/07/2015 11:00:26 Bloc del Clínic
(Català) Es gradúa la 3a promoció del màster d'Endoscopia Digestiva Avançada Diagnòstica i Terapèutica

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 25/05/2015