Informació per:
Enllaços:
Compromís de Qualitat

This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify.       Web Mèdica Acreditada. Veure més informació

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Dieta mediterránea y ejercicio, claves para un mejor control de la hipertensión arterial
14/05/2015 12:37:59 Bloc del Clínic
(Català) Dieta mediterrània i exercici, claus per a un millor control de la hipertensió arterial
El Clínic participa en un proyecto europeo para la prevención y el tratamiento de la fibrilación auricular
25/05/2015 09:51:55 Bloc del Clínic
(Català) El Clínic participa en un projecte europeu per a la prevenció i el tractament de la fibril·lació auricular
El Dr. Pere Ginés obtiene un “ICREA Acadèmia” en Ciencias Médicas y de la Vida
20/05/2015 12:39:47 Bloc del Clínic
(Català) El Dr. Pere Ginés obté un "ICREA Acadèmia" en Ciències Mèdiques i de la Vida
Emotiva jornada de reconocimiento a los jubilados y jubiladas 2014 del Clínic
21/05/2015 15:10:17 Bloc del Clínic
(Català) Emotiva jornada de reconeixement als jubilats i jubilades 2014 del Clínic
Un equipo IDIBAPS-Clínic muestra por primera vez los beneficios de los “big data” Google-Pubmed en la geoepidemiología de las enfermedades autoinmunes sistémicas
18/05/2015 11:59:23 Bloc del Clínic
(Català) Un equip IDIBAPS-Clínic mostra per primer cop els beneficis dels “big data” Google-Pubmed en la geoepidemiologia de les SAD

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 25/05/2015