Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

El Clínic commemora la realització de més de 300 trasplantaments cardíacs
20/11/2017 11:55:16 Blog del Clínic
El Clínic commemora la realització de més de 300 trasplantaments cardíacs realitzats des del 1998.
L’IDIBAPS acull el Scientist Training Course sobre recerca en diabetis
17/11/2017 10:22:58 Blog del Clínic
L’IDIBAPS acull el Scientist Training Course, un curs internacional promogut per l'EASD sobre recerca en diabetis i obesitat.
16/11/2017 12:40:45 Blog del Clínic
Vuit investigadors de l’Hospital Clínic-IDIBAPS i la Universitat de Barcelona al rànquing dels millors del món.
Professionals del Clínic participen en el I Congrés SEPAR de Pacients Respiratoris
16/11/2017 11:09:59 Blog del Clínic
15/11/2017 12:26:56 Blog del Clínic
Set professionals del Clínic, IDIBAPS i CAPSBE, reben el premi Excel·lència Professional del CoMB 2017.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: