Informació per:
Enllaços:
Compromís de Qualitat

This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify.       Web Mèdica Acreditada. Veure més informació

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Ensayan un dispositivo que detecta las caídas de personas mayores y activa al 061
22/08/2014 10:35:25 Bloc del Clínic
(Català) Assagen un dispositiu que detecta les caigudes de la gent gran i activa el 061
IDIBAPS estrena vídeo institucional
11/08/2014 13:30:17 Bloc del Clínic
(Català) IDIBAPS estrena vídeo institucional
La terapia de rehabilitación cognitiva es clave en el manejo de la esquizofrenia de inicio precoz
29/08/2014 13:47:54 Bloc del Clínic
(Català) La teràpia de rehabilitació cognitiva és clau en el maneig de l'esquizofrènia d'inici precoç
Nuevos modelos 3D para el estudio de la rinosinusitis crónica
31/07/2014 11:06:31 Bloc del Clínic
(Català) Nous models 3D per a l’estudi de la rinosinusitis crònica
Pedro Alonso es nombrado Director del Programa Mundial sobre Malaria de la OMS
30/07/2014 12:30:46 Bloc del Clínic
(Català) Pedro Alonso és nomenat director del Programa Mundial sobre Malaria de l'OMS

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 15/07/2014