Informació per:
Enllaços:
Compromís de Qualitat

This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify.       Web Mèdica Acreditada. Veure més informació

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Arte y ciencia de la mano en el primer taller de sketching científico en el IDIBAPS
23/09/2014 15:42:26 Bloc del Clínic
(Català) Art i ciència de la mà en el primer taller d’sketching científic a l’IDIBAPS
Dos ensayos muestran que la mefloquina no es una alternativa para prevenir la malaria durante el embarazo
23/09/2014 20:15:12 Bloc del Clínic
(Català) Dos assajos mostren que la mefloquina no és una alternativa per prevenir la malària durant l'embaràs
El IDIBAPS remodela los espacios de la calle Córcega gracias a la Cátedra Astra Zeneca de Innovación en Diabetes
19/09/2014 12:34:17 Bloc del Clínic
(Català) L’IDIBAPS remodela els espais del carrer Còrsega gràcies a la Càtedra AstraZeneca d'Innovació en Diabetis
Se presenta la guía “Alfabetización para la salud. Estándares i recomendaciones para los profesionales de la salud”
19/09/2014 16:09:25 Bloc del Clínic
(Català) Es presenta la guia "Alfabetització per a la salut. Estàndards i recomanacions per als professionals de la salut"
Un estudio proteómico demuestra que Akt1 es clave en la inducción de la angiogénesis
23/09/2014 12:22:10 Bloc del Clínic
(Català) Un estudi proteòmic demostra que Akt1 és clau en la inducció de l'angiogènesi

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 15/07/2014