Informació per:
Enllaços:
Compromís de Qualitat

This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify.       Web Mèdica Acreditada. Veure més informació

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Descubiertas dos nuevas mutaciones en colangiocarcinoma que aumentan al 70% las posibilidades terapéuticas
22/01/2015 14:42:54 Bloc del Clínic
(Català) Descobertes dues noves mutacions al colangiocarcinoma que incrementen al 70% les possibilitats terapèutiques
El Clínic incorpora un robot para la preparación automatizada de citostáticos
28/01/2015 13:20:16 Bloc del Clínic
(Català) El Clínic incorpora un robot per a la preparació automatitzada de citostàtics
El Hospital Clínic de Barcelona aumenta su actividad terciaria en el año 2014
26/01/2015 13:00:42 Bloc del Clínic
(Català) L’Hospital Clínic de Barcelona augmenta la seva activitat terciària l’any 2014
La estabilización de unos nuevos mediadores lipídicos derivados de los ácidos grasos omega-3 disminuye la inflamación en el hígado causada por la obesidad
26/01/2015 14:48:45 Bloc del Clínic
(Català) L’estabilització d’uns nous mediadors lipídics derivats dels àcids grassos omega-3 disminueix la inflamació al fetge causada per la obesitat
Una nueva combinación de fármacos orales demuestra su eficacia contra el virus de la hepatitis C en pacientes con VIH
20/01/2015 10:43:45 Bloc del Clínic
(Català) Una nova combinació de fàrmacs orals demostra la seva eficàcia contra el virus de la hepatitis C en pacients amb VIH

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 21/01/2015