Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

L’apnea del son podria afavorir el creixement tumoral en edats primerenques
19/09/2018 10:04:22 Blog del Clínic
L’apnea del son podria afavorir el creixement tumoral en edats primerenques.
Trenta nens i nenes aprenen a fer ciència al casal d’estiu de l’IDIBAPS
13/09/2018 18:29:51 Blog del Clínic
Trenta nens i nenes aprenen a fer ciència al casal d’estiu de l’IDIBAPS.
10/09/2018 10:31:03 Blog del Clínic
Investigadors del Clínic-IDIBAPS realitzen una revisió científica de la hipertensió portal idiopàtica.
El 9 de setembre es commemora el Dia Internacional per a la Prevenció dels Trastorns de l’Espectre Alcohòlic Fetal (TEAF)
10/09/2018 08:37:48 Blog del Clínic
El 9 de setembre es commemora el Dia Internacional per a la Prevenció dels Trastorns de l’Espectre de l’Alcoholisme Fetal (TEAF)
La identificació de la ‘reserva cognitiva’, clau per optimitzar i individualitzar el tractament en trastorns mentals greus
06/09/2018 11:47:34 Blog del Clínic
La identificació de la 'reserva cognitiva', clau per optimitzar i individualitzar el tractament en trastorns mentals greus

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: