Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Obertes les inscripcions de la II Clínic Barcelona Summer School
23/05/2019 11:30:28 Blog del Clínic
Obertes les inscripcions de la II Clínic Barcelona Summer School
En el marc de la IIa edició de la Clínic Summer School s’han organitzat una vintena de cursos, taules rodones i conferències amb l’objectiu d’acostar el coneixement de la salut a la ciutadania. Els cursos estan oberts a tothom, prèvia inscripció, i s’ha habilitat el web www.clinicbarcelonasummerschool.com.
El Clínic celebra el Dia Internacional de la Infermera
20/05/2019 15:00:02 Blog del Clínic
El Clínic celebra el Dia Internacional de la Infermera
El Clínic celebra el Dia Internacional de la Infermera.
Un nou Hackathon per ajudar a predir la supervivència dels pacients amb melanoma mitjançant intel·ligència artificial
17/05/2019 15:49:25 Blog del Clínic
Un nuevo Hackathon para ayudar a predecir la supervivencia de los pacientes con melanoma mediante inteligencia artificial
16/05/2019 16:17:50 Blog del Clínic
Èxit de participació a la jornada de portes obertes i la festa de la ciència de l’IDIBAPS.
Troben una possible nova diana per al tractament de la toxicitat provocada per paracetamol
16/05/2019 15:26:55 Blog del Clínic

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors:

Actualizada el 20/05/2019