Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

20/07/2018 08:37:44 Blog del Clínic
Un estudi aprofundeix en els mecanismes de la implicació del colesterol en la progressió de la malaltia d’Alzheimer.
Investigadors de l’IIBB-IDIBAPS estudiaran noves vies per tractar malalties associades a l’obesitat
19/07/2018 16:38:45 Blog del Clínic
Investigadors de l'IIBB-IDIBAPS estudiaran noves vies per tractar malalties associades a l'obesitat.
Àlvar Agustí, Premi Fundación Lilly d’Investigació Biomèdica Clínica 2018
18/07/2018 15:23:25 Blog del Clínic
Àlvar Agustí, Premi Fundación Lilly d’Investigació Biomèdica Clínica 2018.
16/07/2018 15:07:33 Blog del Clínic
Investigadors del Clínic-IDIBAPS aplicaran la biòpsia líquida per detectar el risc de recaiguda en càncer de mama.
12/07/2018 15:08:48 Blog del Clínic
L’IDIBAPS acull una desena d’estudiants pre-universitaris d’arreu del món en un programa per fomentar les vocacions científiques.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: