Informació per:
Enllaços:

pipetes_min.jpg

La Fundació Clínic té com a missió oferir un servei d’excel·lència a la investigació i la innovació que la consolidi com a referent nacional i internacional. L’objectiu és contribuir a millorar la salut i la qualitat de vida de la població a través de l’eficiència, la professionalitat, un treball responsable i una orientació científica i social.

Aquest web pretén ser un mirall de l’activitat desenvolupada per la Fundació Clínic, aportant informació als investigadors, finançadors, inversors i a la societat en general.

...Junts farem realitat les millors idees

Investigadors del Clínic-IDIBAPS elaboren una nova revisió sobre carcinoma hepatocel·lular
18/01/2018 10:51:35 Blog del Clínic
La revista The Lancet ha publicat una revisió per actualitzar el diagnòstic i tractament del carcinoma hepatocel·lular, la forma més freqüent de càncer de fetge.
El Clínic va realitzar 245 trasplantaments l’any 2017
11/01/2018 16:16:03 Blog del Clínic
L’Hospital Clínic de Barcelona va realitzar el 2017 un total de 245 trasplantaments.
11/01/2018 11:16:16 Blog del Clínic
Una funció pulmonar baixa en adults joves pot augmentar el risc d’aparició d’altres malalties i de mort prematura.
El Clínic incorpora la realitat virtual per reduir l’ansietat dels pacients que afronten una operació
09/01/2018 14:49:08 Blog del Clínic
El Clínic incorpora la realitat virtual per reduir l'ansietat dels pacients que afronten una operació
El Dr. Andreu Combalia, co-president del Congrés Internacional SRS-ES 2018
05/01/2018 14:33:25 Blog del Clínic
El Dr. Andreu Combalia, cap del servei de COT de l’Institut Clínic d'Especialitats Mèdiques i Quirúrgiques (ICEMEQ), ha estat nomenat co-president del 34è Congrés anual de la Societat d'Investigació de la Columna Cervical (CSRS-ES 2018), que se celebrarà a Lisboa els dies 9 a 11 de maig.

Borsa de feina

Vols treballar en la Fundació Clínic? Aquí trobaràs les oportunitats de treball disponibles en aquest moment.

[Fes clic aquí...]

Web de Convocatòries

Totes les convocatòries d’ajudes per a la investigació, públiques, privades, publicades a nivell autonòmic, estatal, europeu i internacional. Els investigadors poden accedir a tota la informació i documentació necessària per a la seva tramitació...

[ anar a la Web de convocatories]

Valorització de la investigació

¿Et preguntes si la teva investigació té valor comercial? ¿Vols patentar la teva invenció? ¿Què és la transferència tecnològica? ¿Vols muntar una Spin-Of?

[Fes clic aquí...]

La informació proporcionada per aquest siti web té la intenció de millorar la relació directa entre els visitants i els professionals de la Fundació Clínic, però en cap cas pretén reemplaçar la relació entre el pacient i el metge. Si vostè té problemes de salut, no dubti en consultar amb el seu metge.

Aquesta web no admet cap mena de publicitat.

Institucions promotores:

Entitats a les que prestem servei:

Principals finançadors: