Area de
premsa@clinic.ub.es

El Clínic celebra l’Acte de Comiat de Residents
26/05/2017 16:06:20 Blog del Clínic
El Clínic va celebrar l’Acte de Comiat de residents en el que es van recordar els anys de residència dels professionals que finalitzen la seva especialització.
Gran èxit del XVII Curs Internacional de Cirurgia Endoscòpica Funcional Sinusal (FESS) organitzat per la Unitat de Rinologia
26/05/2017 14:56:27 Blog del Clínic
Organitzat pels doctors Manuel Bernal, Isam Alobid, Joaquim Mullol i Cristóbal Langdon, de la Unitat de Rinologia del servei d'Otorinolaringologia de l'Institut Clínic d'Especialitats Mèdiques i Quirúrgiques (ICEMEQ), el passat mes d'abril va tenir lloc a l'Hospital Clínic-Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona, la XVII edició del Curs Internacional de Cirurgia Endoscòpica Funcional Sinusal (Functional Endoscopic Sinus Surgery, FESS), formació que inclou dissecció en cadàver fresc dels sinus paranasals.
Ramon Estruch, Premi Joan Vivancos al Millor Treball Científic per la Societat Catalano-Balear de Medicina Interna (SCBMI)
26/05/2017 12:55:34 Blog del Clínic
El Dr. Ramon Estruch, consultor sènior del servei de Medicina Interna de l’Institut Clínic de Medicina Interna i Dermatologia (ICMiD), professor associat de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona y membre del Comitè Directiu del CIBER de Fisiopatología de la Obesidad y la Nutrición de l’Instituto de Salud Carlos III, ha estat guardonat amb el Premi Joan Vivancos al Millor Trebal Científic que atorga la Societat Catalanobalear de Medicina Interna (SCBMI) .
Nous perfils genòmics permeten predir resposta a la immunoteràpia en múltiples tipus de càncer
25/05/2017 15:18:28 Blog del Clínic
Un estudi ha identificat nous perfils d’expressió gènica relacionats amb la resposta del sistema immunitari contra les cèl·lules tumorals.
Un article de la revista Circulation destaca la tasca de l’equip d’Endocarditis del Clínic
25/05/2017 11:29:59 Blog del Clínic
Recentment, en un article de la revista Circulation, una de les més prestigioses del món de la Cardiologia, els autors han ressaltat l’excel·lent activitat que des de fa 30 anys porta a terme l’equip d’Endocarditis de l’Hospital Clínic. L’article porta per títol “Surgical Management of Infective Endocarditis complicated by embolic stroke. Practical recommendations for clinicians” i està signat per Bobby Yanagawa, Gosta B. Petterson, Gilbert Habib, Marc Ruel, Gustavo Saposnik, David A. Latter I Subodh Verma.