Qui som

Qui som?

La Fundació Clínic per a la Recerca Biomédica es una institució sense ànim de lucre que va ser creada el maig de 1989. Té com a objectius promoure, gestionar i dur a terme investigació en biomedicina i docència relacionada amb les ciències de la salut, especialment en el si de l’Hospital Clínic de Barcelona i en tots els àmbits on l’Hospital desplegui la seva activitat, ja sigui per si mateix o en col·laboració amb d’altres entitats.

Les necessitats de la població en matèria de salut, les indicacions i la planificació d’àmbit superior són principis que han de presidir l’acompliment dels objectius de la Fundació. A més a més, el desenvolupament i la cooperació entre els pobles en matèria de salut i docència constitueixen també principis inspiradors de l’activitat de la Fundació.

Des de 1989, la Fundació dóna als investigadors de l’Hospital Clínic el suport necessari per a una gestió i un desenvolupament adequats dels seus projectes científics, així com per justificar l’ús dels recursos als finançadors. Un conveni formalitzat amb l’Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS), en el marc del qual es desenvolupa bona part de la nostra investigació, converteix a la Fundació Clínic en responsable de la seva pròpia gestió. Els objectius de la Fundació són promoure, gestionar i dur a terme investigació en biomedicina i docència relacionada amb les ciències de la salut.

Actualizada el 14/02/2017